![]() |
Verwachtingen Belcar 2004
Mensen ik stel deze thread op om eens te horen wat jullie verwachtingen voor 2004 zijn van de Belcar. Dus juliie taak is POSTEN :D
Racegroetjes |
1) Ik verwacht een mooi startersveld (Vipers,Corvette,Ultima's, Porsches)
2) Een spannende strijd voor de titels in elke klasse ( niet zoals in 2003 toen de GLPK Viper er met kop en schouders bovenuit stak) 3) Mooie wagens bij de 'Guest' klasse (bv. een mooie Seat of nog eens de vipers van Belmondo racing die een bezoekje komen brengen) 4) en natuurlijk voor de paddockers en voor mijzelf mooi weer tijdens de raceweekends. ;) Greetzz..Corvetteboy |
mijn eerste bezoek aan BELCAR. Ik roep dit al 2 jaar ofzow, maar het staat echt op de planning!!!
|
niets, helemaal niets. kheb hier geen tv, ik heb geen mogelijkheden om een wedstijdje mee te pikken, dus als Peter Baert geen verslagen in video-stream op zijn site zet, ga ik er helemaal niets van zien. (ok, der zullen wel foto's van verschijnen, en tekst-verslagjes, maar da is toch ni echt hetzelfde he)
|
Pitstop.tv toonde vorig jaar regelmatig al streaming video van diverse Belcar wedstrijden. Ik denk dat Peter dit jaar opnieuw beelden zal tonen via zijn website. Het zijn over het algemeen de verslagen die in het tv-programma Pitstop komen, dus Marcel, indien dit het geval is, kan je dankzij Peter toch regelmatig een graantje meepikken van het Belcar gebeuren...
|
Laten we met zijn allen hopen op een prachtig startes veld in de verschillende klasses. Natuurlijk ook een massale opkomst van toeschouwers. En voor de rest het zonneke en dat het maar snel mag beginnen.
|
ik hoop dat het een mooi en toch wel groot deelnemersveld zal zijn en dan er veel concurrentie is voor de zege en zo en ook dat er niet te veel van die zware machines zoals viper en corvette onder de banden zien terechtkomen zoals Kuismanen en SRT in de afgelopen 24h van zolder :D
|
ik verwacht veel van de corvette eigenlijk, met die nieuwe bemanning,hopelijk betrouwbaar ...
ook de vier vipers zullen wel mooie gevechten leveren (kuismanen, glpk, hart, uscarworld) hopelijk eens een niet viper kampioen dit jaar! of toch een meer spannende strijd! |
dat cvw zijn kunnen eens kan laten zien in een goede betrouwbare wagen type gt3r
|
Quote:
|
Quote:
|
Nog véééééééééééééééél te vroeg om hierover al uitspraken te doen...
|
Dat denk ik er ook van.
Wacht maar tot de eerst serieuze vrije training. |
Quote:
Op autosport.be staat er een stukje over Quote:
|
Neenee Mark, ik doelde gewoon op het feit dat het nu nog veel te vroeg is om voorspellingen te doen over de Belcar in 2004 ;)
|
All times are GMT +2. The time now is 00:39. |