![]() |
Cooper challenge
Hallo,
Kan er mij iemand zeggen wie de Cooper Challenge organiseert in België? Is dat BMW zelf? Ik zou willen weten welke teams er dit jaar ingescheven zijn. Alvast bedankt |
|
Is het ook niet zo dat Tanja Dexters gaat rijden in de Mini Cooper challange??
Ik dacht dat ik het ergens gelezen had... We zullen alvast meer weten qua nieuwe namen op 11/03 want dan is het mini-test day op Circuit Zolder. |
Inderdaad Tanja Dexters gaat uitkomen voor BMW Van Avondt, samen met Roland Hermans.
De andere auto van Van Avondt zal bemand worden door Wim Heroes en Philip Daelemans. Meer info: www.vanavondt.be |
@Mr.Dallara:
In deze thread http://forum.depaddock.eu/showthread...&threadid=7230 is het volgende geschreven door Kelly Jamers: Quote:
|
Idderdaad ottooke! Het is vandaar dat ik heb gelezen. (maar ik was vergeten dat ik het van daar wist, je leest en hoort zoveel hé...)
Dan hebben we eigenlijke al zeker 4 vrouwelijke deelnemers, nl.: - Tanja Dexters - Brunhilde Verhenne - Veronique de Kock - Kelly Jamers |
Quote:
|
De deelnemerslijst zal toch uiteindelijk maar gekend zijn op de eerste trainingsdag van het New Race Festival. Veel piloten zijn nog aan het zoeken om hun budget rond te krijgen.
|
Quote:
|
Ik ben er zeker bij en hoop natuurlijk beter te doen dan vorig jaar. Met de nieuwe onderdelen zoals remmen en ophanging zal het echter qua afstelling weer van nul starten zijn. We zien wel...
|
wat ik echt jammer vind is dat wij in België geen instap formule meer hebben zonder BV's - piloten die meerijden in de Belcar ... waar moeten de gasten zonder ervaring hun stiel leren ???
|
Ik heb nooit lipstick in mijn wat ge handtas kunt noemen zitten, onder welke categorie val ik dan??
|
Specials, misschien zelfs prototypes :D
no offence he ;-) |
All times are GMT +2. The time now is 12:22. |