De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Donderdag 26 februari, vrije-trainings-dag (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7297)

Rrubinio 26-02-2004 23:44

Donderdag 26 februari, vrije-trainings-dag

Donderdag 26 februari, vrije-trainings-dag ( the original )

De afwezige hadden voor één keer groot gelijk.
De voormiddag die getekend stond door de talrijke sneeuwbuien kon maar een wagen op de baan lokken.
Alle hoop werd dan maar op de namiddag toegespitst, dankzij de test voor het behalen van een VAS licentie kregen we al dadelijk een klein 30 wagens op de piste. Na een half uurtje was deze proef afgelopen en bleef het Zolders asfalt bijna leeg achter.

Bijna leeg, want enkele Duitse Yarissen en een Fun Cup hadden zich inmiddels op het circuit gewaagd.

Eens het laatste sneeuwbuitje was overgetrokken kwamen ook de Clio van US Carworld (Daniel Robroeks), de BMW Z3 V8 (Fabrice Walfisch), een Nederlandse BMW Compact en een Duitse BMW M3 te voorschijn.

Stefan De groot was met zijn Form. Renault 2000 (model 2004) de enige éénzitter die het aandurfde op dit bijzonder glad wegdek.

Een glad wegdek waar eerst Philip Jacobs, daarna Wim Coekelbergs en zelfs even Kelly Jamers gebruik van maakte om met een oudgediende BMW wat te spelenvaren. Leut en plezier voor de inzittende en de enkelingen die naar Zolder waren afgezakt.

Een Lotus Elise met Wim Daems als copiloot, enkele mini’s en een rally BMW ronden deze bijzonder koude donderdag training af.

Bij leven en welzijn, tot volgende donderdag.

Ronald
www.RJ-online.be

Welkom in ... Thema Cafe WHEELS Circuit Zolder.
www.wheelscafe.be

Brecht 26-02-2004 23:49

Die witte rally BMW die drifte nogal veel en slipte bijna weg in iedere bocht. Dat belooft voor als die BMW mee gaat doen aan de rallysprint van komende zondag. :D

Greetzz.. Corvetteboy

Pascal 27-02-2004 01:03

Re: Donderdag 26 februari, vrije-trainings-dag

Quote:

Originally posted by Rrubinio
De voormiddag die getekend stond door de talrijke sneeuwbuien kon maar een wagen op de baan lokken.
Alle hoop werd dan maar op de namiddag toegespitst,

Toch even een dikke pluim voor de veiligheid van het circuit Zolder. Omstreeks 11.30 uur werd de voormiddagsessie afgevelagd. Vervolgens ging men met man en macht aan het werk om de piste te borstelen, lees sneeuwvrij te maken. Geen middagpauze voor de heren van de veiligheid.

Om 13.00 uur was de piste bijgevolg zo goed als sneeuwvrij en kon de namiddagtraining beginnen.

Bedankt....

C U

Thomaske 27-02-2004 09:18

Kan het zijn dat Kelly en Phillipe in een witte BMW reden die altijd niks anders deed dan driften en rondgaan in de Bolderbergbocht?

Kelly Jamers 27-02-2004 11:14

Da waren wij inderdaad...
Daar dient da oud krel voor,
om met zo'n weer een beetje te spelen...
De bandjes waren iets TE oud blijkbaar,
maar we hebben ons toch goed geamusseerd...
Ik had maar 1 probleem, ik kon nie aan de pedalen...

Rrubinio 27-02-2004 11:15

Quote:

Originally posted by Thomaske_GLPK
Kan het zijn dat Kelly en Phillipe in een witte BMW reden die altijd niks anders deed dan driften en rondgaan in de Bolderbergbocht?
Quote:

Originally posted by Rrubinio
"Een glad wegdek waar eerst Philip Jacobs, daarna Wim Coekelbergs en zelfs even Kelly Jamers gebruik van maakte om met een oudgediende BMW wat te spelenvaren. Leut en plezier voor de inzittende en de enkelingen die naar Zolder waren afgezakt."

Ook niet zo heel goed in begrijpend lezen op school zeker :D

Rrubinio 27-02-2004 11:22

Quote:

Originally posted by Kelly Jamers

En de gordels zaten wat strak hé. :D

Thomaske 27-02-2004 11:24

Kelly het was wel een mooi spektakel metdat "oud kreng" van jullie. Leverde mooie fotokes op. Rrubinio er reden nog wel oudere BMWs mee hé en ik vroeg gewoon ofdat het de witte was want er reden er ook twee Gele :)

Vertigo Streiff 27-02-2004 11:42

Quote:

Da waren wij inderdaad...
Daar dient da oud krel voor,
om met zo'n weer een beetje te spelen...
De bandjes waren iets TE oud blijkbaar,

en wie was het die rond ging aan de hairpin aan de rea (P15) ???
was jij dat kelly? :D

Rrubinio 27-02-2004 12:07

Quote:

Originally posted by Thomaske_GLPK
Rrubinio er reden nog wel oudere BMWs mee hé en ik vroeg gewoon ofdat het de witte was want er reden er ook twee Gele :)
Ik zou het niet durven om die twee gele BMW's oude krellen of oud gediende te noemen. Eentje daarvan zou wel eens voor verrassingen kunnen zorgen in de Belcar 2004 (Fabrice Walfisch & Mark Cole).

Kelly Jamers 27-02-2004 12:19

Quote:

Originally posted by Vertigo Streiff
en wie was het die rond ging aan de hairpin aan de rea (P15) ???
was jij dat kelly? :D

Ikke...
Ma philip ook een paar keer zulle...

Inderdaad, die gordels da deed pijn, ik voel da nu nog...

Omdat ik niet tegoei aan de pedalen kon hadden we een aantal kussens onder mij gestoken met als gevolg dat ik met mijn benen open in de stoel zat en ze nie meer toekreeg omdat dat ijzeren spul ipv aan mijn buik tussen mijn benen zat.
Het doet nog pijn als ik denk aan het gevoel als ik de koppeling moest intrappen of moest remmen...

K ga sebiet is tegoei kijken of k geen blauw plekken heb...

Rrubinio 27-02-2004 12:23

Quote:

Moest dat zo zijn kunt gij daarvan dan geen foto posten :D :D

:Offtopic: sorry

Kelly Jamers 27-02-2004 12:25

moeilijk...

Vertigo Streiff 27-02-2004 13:01

Quote:

Ikke...
Ma philip ook een paar keer zulle...

Inderdaad, die gordels da deed pijn, ik voel da nu nog...

Omdat ik niet tegoei aan de pedalen kon hadden we een aantal kussens onder mij gestoken met als gevolg dat ik met mijn benen open in de stoel zat en ze nie meer toekreeg omdat dat ijzeren spul ipv aan mijn buik tussen mijn benen zat.
Het doet nog pijn als ik denk aan het gevoel als ik de koppeling moest intrappen of moest remmen...

ik heb een foto toen jij of philip begon met slippen :no:
en ook een van toen je rond stond :D

Kelly Jamers 27-02-2004 13:04

Waar staat die foto??
K wil m wel is zien.
Kunt ge m mij effe doormailen?
kelly@firstmotorsport.be

All times are GMT +2. The time now is 00:42.