![]() |
Nieuwe Paddockmeeting
en...Jawel, Paddock Meeting nummer...euh..kweenie (:D) kan weer beginnen.
Op duidelijk aanvraag van Oneliner (lees: Finiz gvd, wanneer gade die thread nu eens posten) en op het naderen van de herfstvakantie (die ik verdzuje niet heb, mor allez) kunnen we weer eens plannen beginnen maken. Er zijn 2 weekends in die herfstvakantie: 27/28 Oktober 3/4 November (valt na 1 en 2 november, allerheiligen en allerzielen) Dus hebben we hier 4 data. Om het overzichtelijk te maken zit er een polleke bij, en gelieve ook een duidelijke reden te geven waarom wel/niet die bepaalde datum. Wat we gaan doen ? Geen idee. Laat de creatieve geesten van mede-paddockers maar eens werken :D Waarom eens gene cinema ofzo :D :D :D (Maar laat de locatie plz iets in Antwerpen zijn, das altij makkelijker voor mij :D :D :D) Reply's plz ;) |
Ik koos voor zondag 4 november:
Komende weekend is namelijk +RIP+lan en het zit er dik in dat ik daar al naartoe ga. (Tenzij Pika of pa/ma Finiz daar anders over beslissen :D ) 1 november = feestdag = kerkhof = familie = nee 2 november = is ook best ok 3 november = zaterdag = druk = moeilijk 4 november = zondag = perfect mogelijk |
no offence,
ik vind het een bangelijk idee, kzou enkel de datum wat meer op voorhand plannen!! alle data zijn binnen dit en een week, hoogstens anderhalve week!! als je nu eens een meeting zou plannen die 4 weken op voorhand bekend is!! dan heeft iedereen rustig de tijd om dit in zijn agenda te passen!! airco |
Voor mij is alles ok, maar hou er wel rekening mee dat we de prijsuitreiking nog krijgen op de Grensland Racing Show en dat op 17 of 18 november. En dat we dat combineren met een Paddock-meeting-racing-show-bezoek-feestje.
|
Mja idd, maar aangezien ze op mijn schooltje geen herfstvakantie invoeren wassik ook uit het oog verloren dat ik gezegd had dat in de herfstvakantie een meeting zou plaatsvinden. Ik wist tot vanavond geeneens dat het volgende week herfstvakantie was :D
(kmoet nog azowa wennen, voor mij is het nu feitelijk nog september na die 3 maand verlof :D ) sry... |
Quote:
Euhm..mja..het was dus op aanraden van oneliner dat ik deze thread heb geplaatst dus...ik kon da niet echt weten ? Wat nu ? |
edit de poll,
met nieuwe data!! airco |
Mjah...euh...ik stel voor op die datum die Sennake daar aanhaalde ivm uitreiking prijzen paddock-quiz ?
|
Zal gedurende die dagen niet gaan,
wegens te drukke voorbereidingen met de race promotion night van 03 november 2001. greetz wilmai www.corsa-racing.be |
kheb dus op 4 november "gestemd" :)
reden, et is de laastte zondag voort scholeke trug begint, en dan kannek me dien laatste dag nog een bikke uitleven hé. Maar euhm, as we sessies willen vastleggen voor ev te gaan karten (kwil die gerust wel vastleggen) dan zouk wel graag weten waar en wanneer.... |
2 november zou mij het beste passen ...
Laten jullie iets weten als jullie beslist hebben? (telefonisch, want ik ben volgende week thuis en kan dan niet aan internet) |
2 november moet ik werken en 1 november zal sowieso ook moeilijk zijn. Maar ge moet niet te veel naar mij kijken, Antwerpen blijft ver en de kans da'k afkom toch vrij beperkt.
|
Ik kom zeker naar de Grenslandhallen op18 November.
Voor de rest is alles goed voor mij. Ik pas mij wel aan.:D |
euhm, 3-11 is race promotion night at Zolder...........
Plan maar wat, ik zie wel of ik kan.......:D |
ik w8 hier nog altijd op de toezegging van enkele racers onder ons hé mannen.
komaan, gaan met ide banaan zouk zeggen |
All times are GMT +2. The time now is 23:27. |