Wij fans willen misschien wel meer races in het buitenland of meer races op Spa. Het zal vooral bij willen blijven.
Racen is niets anders dan zakendoen, waarin de Belcar verkoper is en de teams de klanten zijn. Als ik iets aanbied waar geen vraag naar is c.q. geen budget, dan kan ik nog zoiets moois aanbieden alleen verdien ik niks want er is geen vraag naar!
Als verkoper moet je datgene aanbieden waar de klant op zit te wachten, kijk dan verkoop je wat. Mag ik stellen dat de organisatie Belcar een voortreffelijk verkoper is voor seizoen 2004? Ja, heel hard ja.
Als we om eens heen kijken heeft zowat elk kampioenschap te lijden aan een dalend aantal deelnemers en de kwaliteit van hetgeen er af en toe rondt rijdt is ook discutabel te noemen.
De Belcar heeft in 2004 (althans bij de start van het seizoen) zijn deelnemers aantal weten vast te houden, daarnaast hebben we een grote impuls gezien op het gebied van kwaliteit. De Belcar heeft dus eigenlijk twee keer een verkoop plus laten zien.
Iemand die "winst" maakt heeft altijd gelijk