View Single Post
Old 02-11-2001, 21:13
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Om exact te weten hoeveel personen er gaan komen van de Paddock, start ik hier het "telsysteem" nog eens op. Het is namelijk zo dat onze goede vriend Pascal bereid is om onze kaarten op voorhand te gaan kopen zodat we niet hoeven aan te schuiven... het spreekt vanzelf dat als er één persoon zich vergeet aan te melden, al de anderen dan op hem moeten wachten en dat we dan nog geen stap verder zijn. Anderzijds wil Pascal natuurlijk ook niet met kaarten in overschot blijven zitten dus het aantal moet exact zijn en wie zich engageert om te komen moet er rekening mee houden dat ALS hij toch niet zou kunnen komen om één of andere reden, hij WEL de inkomprijs dient te betalen. Daarom stel ik voor dat Pascal zijn rekeningnummer meedeelt zodat iedereen die zich opgeeft de daad bij het woord voegt en het juiste bedrag aan Pascal overmaakt. We kunnen dan altijd nog proberen om die overschot-kaart te verpatsen zodat de betrokken persoon zijn centen later terugkrijgt. Deal?

Pascal, aan jou om het juiste bedrag en je rekeningnummer te posten eh :-)

Ok hier gaan we : DATUM : 17 november 2001.

1) ik kom, MET auto en er kunnen maximum 4 mensen met me meerijden. Eigenlijk 3 want ik neem Carlos ook al mee. Vertrek bij mij thuis om 11 uur. Aankomst ten laatste om 12 uur. (Beetje speling genomen want Hasselt ligt ongeveer een half uur rijden van bij mij).

* WWW.SENNAKE.BE *