Prachtig, spannend, bloedstollend zelf ...
Dit zijn enkele superlatieven die me te binnen schieten om het einde van de laatste wedstrijd te beschrijven.
Wat we deze keer gezien hebben is karting op het hoogste niveau.
Snel én fair, daar kunnen maar weinig organisaties van spreken, ook al droomt iedereen ervan.
Het deed enkele mensen plezier om Geert terug op het podium te zien. En dan nog op het hoogste schavotje zelfs ...
Als enige gestart om een vol uur te bollen en als eerste over de finish gaan is steeds een hele prestatie.
Wat het teamkampioenschap betreft is er weinig veranderd.
Calamitas 1 was reeds kampioen, gevolgd door Sleepend Wieleken.
Voor de 3de plaats was er nog geen zekerheid.
De Paddock wist wat ze moesten doen, The Old men binnen hun zicht houden.
Dit is ook gelukt, ondanks de mooie en verdiende 4de plaats van The Old Men blijven ze in het kapioenschap zitten op de 4de plaats.
BRI komt zich nog op de 5de plaats nestelen samen met LB Racing.
Beiden hebben 2 overwinningen maar BRI staat een trapje hoger dankzij hun 2de plaats van vandaag.
In het individuele kampioenschap is het onverwachte toch gebeurt.
Dave was zeker van de titel door samen met Karel te rijden.
Karel had echter wel nog z'n plaats te verdedigen.
En is daar NIET in geslaagd !!!
Door hun mooie 3de plaats pakt Joris 8 punten, terwijl Karel het moet stellen met 1 puntje deze keer.
Dit wil zeggen dat Dave nu 59 punten heeft, Joris 54, Karel 53 en Ben 52 van op afstand gevolgd door Werner met 43.
Vooraan kon het moeilijk spannender worden dacht ik.
De volledige uitslag volgt later op
http://users.skynet.be/makkarting2004 of
www.GiovanniHerbots.com
Hierbij wil ik iedereen bedanken die aan het kampioenschap heeft deelgenomen.
Alle wedstrijden zijn in een prachtige sfeer gereden, de "gevechtjes" waren soms op het randje maar steeds fair.
De verstandhouding door de tragere én de snellere steeds optimaal, enz. enz.
Teveel om op te noemen zelfs.
Ik hoop jullie volgend jaar opnieuw te mogen begroeten binnen hetzelfde concept.
Zoals reeds in een andere tread gemeld gaan we enkele aanpassingen doen maar deze zeker beperkt houden zodat nog steeds het racen bovenaan staat.
Dat is toch de reden dat we het doen