View Single Post
Old 25-10-2004, 08:26
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Ik denk dat ik zowat mn beste race tot nu toe gereden heb. Ik had nooit verwacht dat ik in het begin Dries redelijk zou kunnen volgen en dat ik dan nog een 43,7 zou halen. In het teamkampioenschap was er voor t Sleepend Wieleken, dat ondertussen terecht is (zie foto van Dave), niets meer te winnen/verliezen. Enkel individueel had ik nog te winnen en verliezen. Ik dacht eerlijk gezegd dat Dries en Ben zouden winnen, terwijl Ben daar niet zo'n goed oog in had (en hij kreeg gelijk). Ik had eerder schrik om met de aanwezigheid van BRI, P&P, Calamitas 1 en LB toch niet teveel terrein te verliezen op Ben en dat heb ik uiteindelijk kunnen beperken tot 1 punt. Echter door het mindere optreden van Calamitas 1 kwam ik wel dichter op Karel, waar ik eerst dacht dat ik die toch wel niet meer zou inhalen. Dave en Karel dachten daar al snel aan, maar doordat ik in FKI niet zo denderend had gereden, ontstond er twijfel over de eindstand. Gelukkig las ik gisterenavond, eigenlijk al maandagmorgen, de verlossende mail van Giovanni.
Mijn eerste seizoen in de MAK is zeker geslaagd. Als ik me niet vergis, 6 podia op 7 deelgenomen races en vicekampioen zowel individueel als bij de teams.
Alvast ne merci aan Hans en Wiffe. Hans heeft een goed seizoen gehad en Wiffe heeft tijdens zijn kwetsuur ons goed met tactisch advies bijgestaan.
En dan ten slot nog ne proficiat aan alle andere deelnemers én last but not least, aan de organisator. Zoals Giovanni al mailde, het is een sportief kampioenschap, af en toe gaat men wel over de schreef, maar dat gebeurt in de beste families wel eens. Hopelijk wordt het volgende seizoen nog beter.

See you all next season.
Reply With Quote