Eerst en vooral proficiat aan Gio en Vicky voor de organisatie van dit toch wel zeer amusante kampioenschap. Een sfeer die je zelden meemaakt in een kampioenschap, 1-2 en 3 die na de wedstrijd samen nog wat zitten praten over autosport, super gewoon. Wat betreft de wedstrijd kan ik kort zijn, Geert was super zaterdag en wij maakten een tacktische fout. De puzzel paste goed in elkaar tot ik me liet verleiden om een gevecht met Werner uit te vechten. Daarbij verloor ik in totaal 5 sec. En ja, Ben eindigde 5sec. na Geert. Snelste chrono ook kwijt aan Geert met 2 honderdsten, volgens mij zat er iets in zijne spaghetti
Verder wil ik ook mijn dank uitspreken aan ALLE teams die er een zeer sporief kampioenschap van maakten. Men kijkt even achter zich, merkt op wie het is en gewillig gaat de deur open. Men pikt dan aan en leert zelf nog iets bij. In de meeste gevallen wil men enkel tonen wat men kan en de snellere achter zich houden. In dit kampioenschap dus helemaal niet waar. Verder was het leuk om Flugel-Gikke en Karo nog eens aan het werk te zien. De meest leuke in de kart om te zien rijden is ongetwijfeld de Wiffe. Hoe die man over de baan gaat!!! Vechten tegen zijn eigen gewicht om de snellere achter hem te houden is op zich al een beker waard.
Hopelijk komt er in 2005 een kleine reglementswijziging, waarbij je op het ganse seizoen 1 schrapresultaat hebt. 7 wedstrijden is genoeg, iedereen mag zijn slechtste schrappen op voorwaarde dat je dat direct na de wedstrijd bekend maakt. Je kan om 1 of andere rede niet deelnemen, gewoon even aan Gio laten weten en klaar is Kees.
Ben en ikzelf overwegen om in 2005 het ganse seizoen deel te nemen maar veel hangt af van de kalender. Misschien een derde man inschakelen die in de plaats kan rijden als 1 van ons beiden niet kan.
Zeker voor herhaling vatbaar dat MAK kampioenschap.