View Single Post
Old 21-01-2005, 13:42
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
rally rally rally ...

Op een bepaald moment had ik ze alllemaal, over de 60 strips (sommigen nog uit de jaren 70), 20 jaar Michel Vaillant, Steve Warson special, Michel Vaillant special, Motorboek, de dossiers en album met onuitgegeven verhalen. Ondertussen ben ik er 2 kwijt, en heb ik er een paar dubbel (om die oude albums niet compleet te verslijten lees ik die).

Ik ben begonnen met de verzameling eind jaren 90, er lagen drie Vaillants in de winkel en ik mocht één kiezen: "de gevangene" (was pas nieuw), "uitdaging op de wallen" en dat album waar hij stuntman speelt (naam vergeten). Ik koos de tweede, omdat daar veel auto's op de voorkant stonden ipv. een groene Peugeot van voor mijn tijd. Ik verstond de helft er niet van omdat het allemaal refereerde naar oudere albums. De volgende was "F3000" en dan "de gevangene". En toen was ik vetrokken.

Ik merk wel dat als ik sommige albums opnieuw lees, ik wat foutjes begin op te merken, maar dat is bijzaak, ik lees het nog altijd graag en het is leuk om te zien hoe het er in de jaren 60 aan toe ging.

Last edited by Juha; 09-09-2006 at 21:10.
Reply With Quote