Quote:
Originally posted by Mark
Red Bull zal ook weer opduiken in de Belcar. Fred Bouvy pakt uit met een nieuwe Porsche 997 GT2-R van PSI, de Brusselaar zal de auto wellicht delen met Jos Menten.
|
Sinds deze ochtend officieel:
...Menten: "Na twee jaren in de Belcar bij AD Sport vond ik het tijd om eventjes andere lucht op te snuiven. Met AD Sport en Albert Vanierschot ben ik in goede verstandhouding uiteen gegaan. Ik ben hen dankbaar, want AD Sport is voor mij een zeer goede leerschool geweest voor wat betreft de endurance racerij. Ik heb onder de vleugels van AD diverse podiumplaatsen behaald en ben daar fier op."
"Maar ik ben ook jong en ambitieus. Dus richt ik ook mijn blik op de toekomst. In 2004 was er reeds een overeenkomst met PSI Motorsport omtrent de 24 Uren van Spa. Jammer genoeg konden we toen de strijd niet aangaan, wegens een probleempje met het FIA GT reglement. En nu is er dus de overeenkomst voor het Belcar seizoen 2005, waar ik samen met Fred Bouvy de Porsche 997 GT2 de sporen zal geven. PSI is een goed Porsche team en ik hoop dan ook om samen met Fred voor de nodige spanning te kunnen zorgen in het Belcar Kampioenschap 2005."
Bron:
www.racingworld.be