View Single Post
Old 25-03-2005, 11:02
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

Door pechduivels achtervolgt !
Bij het wegbrengen van race wagen naar Nederland bij INTRAX RACE SUSPENSION heb ik het volgende meegemaakt:
* panne met m'n navigatiesysteem.
* panne op de geleende Jeep met remorque van m'n schoonbroer, de panne bestond uit te weinig olie in de automatische transmissie....zodoende ben ik de laatste welke er mee gereden heb.... boite waarschijnlijk naar de vodden ! en kostenplaatje voor mij.
* motor welke te warm liep tot 110° ! (waarschijnlijk door boite...)
heb ganse tijd met verwarming op hoogste temperatuur gereden om de motortemperatuur naar beneden te krijgen.
* Voeg daarbij nog een losgeraakte (slecht vastgesjord en mijn fout)
racewagen op de remorque. (zonder schade ...maar nipt, kon véél erger.)
* Voeg daarbij dat Nederlanders niet bepaald autosportminded zijn en me in defecte toestand me zelf niet lieten invoegen bij m'n ontelbare pechstrookbezoeken tijdens een spitsuur, een vrachtwagen heeft me zelf gedwongen een afslag te nemen welke niet de juiste was voor mij met een 25 km ommetje als resultaat om terug op de juiste weg te geraken !
Ik ben thuisgeraakt maar nippekes met die boite, ook dank zij dat er geen gewicht meer moest getrokken worden.
Moraal van het verhaal, Luc zal in de toekomst een voertuig huren welke telkens nagezien is en niet meer beroep doen op gekregen diensten.
Ik moet nog terug de wagen gaan ophalen en krijg al schrik wat mijn volgende dolle avonturen zullen worden !
Luc
GM RACING
Reply With Quote