View Single Post
Old 19-04-2005, 10:22
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

Hey Bart,
"Ik ga Luc pakken in ztc2" nog een sjance dat we alletwee getrouwt zijn en 100% hetero zijn....anders hadden we onze naam
Het inlaatsysteem is verder onder handen genomen en hebben de luchthapper welke meer fungeerde als klankbox flink onderhanden genomen en geisoleerd....
De capot is nu 100% beplakt met schuimrubber aan de binnenkant.
Ik vermoed dat we goed zitten, we hebben dezelfde db meter als jij hebt en kom aan aanvaardbare waarden, hoewel die niet overeenkomen met de circuitmeting, maar we hebben in elk geval een basis en we zien de gemeten waarden zakken naarmate onze veranderingen welke we toepassen.
We hebben een motor welke tot 8400 rpm kan sleuren en dat is natuurlijk moeilijker te dempen dan de 7200 rpm op een Cliootje of cup Megane.
Gisteren is de auto naar tuner gebracht om de naknallen in de uitlaten weg te halen door een betere programmatie, onze bedoeling was dan om een training te doen op donderdag 21/04 te Zolder...maar dat zal natuurlijk weer in't water vallen wegens de situatie zelf niet in de hand te hebben (tuner welke natuurlijk gewoontegetrouw te laat gaat zijn met werkzaamheden).....dus, (zucht) terug waarschijnlijk zonder enige vorm van training en meting de race in met waarschijnlijk het gekende gevolg (dit is meteen het antwoord op Selespeed zijn vraag naar de vooruitzichten....)
Kortom voor mij mag het zondag pijpestelen regenen, dan hebben we kans om niet uit de race gehaald te worden door db's, tenzij we onszelf van de baan halen door een plots overstekende reling natuurlijk.
Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote