Gisteren (donderdag 21/4 ) weest trainen naar Zolder en 2 uurtjes en 42 rondjes kunnen testen....wat een ongekende luxe !
Het lawaai is goed nu rond de 91 à 92 db bij volle gaaaaz.

dus dit is alvast opgelost door eigen vernuftige oplossingen ( een beetje eigenstoef mag,hé?)
Het enige probleem zijn nog steeds de naknallen van de uitlaat, dit gebeurt bij super warme motor en op volle belasting bij het sequentieel schakelen, dit gebeurt minder of bijna niet bij normaal embrayeren.
Vandaag vrijdag is de wagen terug naar tuner gebracht, ik had nog tussen mijn talrijke onderdelen een "onderbrekersdoos" liggen van Sadev (ooit gekocht voor vorige tuningen met andere computers en tuners)
M'n huidige tuner gaat nu in een ultieme poging de gecomputer gestuurde onderbreking vervangen door deze externe Sadev onderbreker....en bidden dat het helpt, zoniet zondag 1 à 2 knalletjes aan die meetposten = zonder pardon eruit zoals race 1.
Volgt daarbij nog bij 2 achteréénvolgende uitsluitingen dat je automatisch startverbod hebt voor race 3.... dus BTCS is dan voor ons de enige optie om nog ergens te kunnen rijden.
Ons verbruik is ook goed en zullen met een 80 L. tank elk 2 uren kunnen rijden. (zelfs dat hadden we nooit kunnen uittesten vroeger wegens nooit niet klaar)
De baanligging is terug subliem en werkelijk nog beter dan voorheen, rekening houdend met de relatief versleten banden waarmee we waren uitgerust voor deze testritten.
Overigens raar opgekeken op die donderdagse training..... het circuit was bevolkt door supercanonnen uit de Belcar tot en met 2 Smartjes (de bolmodellekes) toe ..... van uitersten gesproken !

.
Bestaat dat ook al een race met Smartjes ? ik denk dat het kampioenschap er dan uit bestaat "wie het langst mogelijk niet op z'n dak gaat is gewonnen !"
Bugalfa en Iceman en kortom iedereen die me kent langskomen,hé?
Tot Zondag!
Luc
GM RACING