View Single Post
Old 12-07-2005, 12:29
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally Posted by Pat
Geen slecht idee.

Vergeet je hier de Teams niet, Pascal ?
Niet helemaal... CZ en VAS weten reeds lang wat jullie willen, geloof me gerust. De grondlijnen dienen te worden uitgezet door de "overheden". In dit geval de VAS en CZ. Zij moeten namelijk de knoop doorhakken over de formule bvb uithouding, sprint of tourisme, GT, monoposto of indeling van de klasses enz... Daarin gaan de teams hun zegje niet hebben. Maar dat is wel de belangrijkste beslissing. Hopelijk slagen ze hier ooit in want wat ik hier en daar lees en hoor, stemt me niet blij.

Om het zaakje dan rond te maken kunnen de teams geraadpleegd worden voor de details... Bovendien zie ik heel wat tegenstellingen in de grieven van de teams. Het ene team wil langere wedstrijden terwijl het andere team kortere en nog een andere een mengeling tussen lange en korte wedstrijden...

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je eerst de fundering moet hebben, alvorens je je huis kan bouwen.

Ik zie hierboven heel wat "formules" waaraan CZ nooit kan voldoen. De 95 Db is er en zal er blijven. Daar kan je niet rond.
Bijgevolg kan men zondags pas starten om 10.00 uur, moet je rekening houden met een uur motorstilte 's middags en moet je stoppen om 18.00 uur. Daaraan voldoen ze nu netjes met de ZSC en ZTC. Een reeks meer of een langere wedstrijd in ZTC is gewoonweg niet mogelijk.

C U
Reply With Quote