Quote:
Originally Posted by Pascal
De 95 Db is er en zal er blijven. Daar kan je niet rond.
Bijgevolg kan men zondags pas starten om 10.00 uur, moet je rekening houden met een uur motorstilte 's middags en moet je stoppen om 18.00 uur. Daaraan voldoen ze nu netjes met de ZSC en ZTC. Een reeks meer of een langere wedstrijd in ZTC is gewoonweg niet mogelijk.
|
Ze zeggen weleens dat ik eigenwijs ben
Quote:
Project timing "mijn favoriete clubmeeting" 
10.05-10.25 Formula Libre qualifying
10.30-10.50 Bravo Historic qualifying
10.55-11.15 Zolder Sprinters Cup qualifying
11.20-11.55 Zolder Touring Cup qualifying
12.00-13.00 motorstilte
13.05-13.25 Formula Libre 6 laps
13.30-13.55 Bravo Historic 6 laps
14.00-14.20 Zolder Sprintercup 6 laps
14.30-16.30 Zolder Touring Cup 120 minuten
16.40-17.00 Bravo Historic 6 laps
17.05-17.25 Zolder Sprinters Cup 6 laps
17.30-17.50 Formula Libre 6 laps
|
Ben van deze planning uitgegaan volgens het "regime" van de ADAC Rundstrecken Rennen. Tussen de verschillende onderdelen zit een break van 5 minuten.......dat zal wel langer zijn omdat de 20 minuten voor een 6-lap race aan de ruime kant is.
Tevens ga ik er vanuit dat we met bandenstapels werken in de chicanes, vandaar dat de Formule klasse steeds aan het begin en einde zit van een dagdeel.
Waarom 6-laps? In de UK duren de meeste clubraces 12 tot 15 minuten, vandaar.......
Je kunt zelfs nog meer tijd maken als er een van de supportklassen een 12-laps wedstrijd wil rijden i.p.v. 6 rondjes. Ach, het is maar een hersenspinsel