View Single Post
Old 06-09-2005, 16:06
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Ik kan het verhaal van Huudo alleen maar beamen.

Een collega van mij is dit jaar voor t eerst naar de 24uren van Zolder komen zien en zij kent dus welgeteld geen jota van de Belcar en al de klassen.

Wat vond ze daar nu van? SAAI. Het is voor een breed publiek niet plezant meer, want ze snappen er niets van, met in elke race wagens in 4 klassen en 2 divisies onderverdeeld. Ik kan nu een klein beetje van de Belcar en ik kan er na een tijd in een race, vooral de langere races (meer dan de 2 uren) al niet meer aan uit. Tijdens de sprintraces n.a.v. de LMES was het veel overzichtelijk. Dat concept is misschien niet de oplossing, maar het levert wel iets op wat het huidige concept mist: duidelijkheid.

Wat is het gevolg? Ik denk niet dat die collega nog veel zal terugkomen, want als je daar uren naast het circuit zit, om wagens te passeren en niks weet van wat de stand van zaken is, dan kan je beter thuisblijven.

Daarnaast kan het publiek de tussenstand niet goed volgen: algemeen, per divisie, per klasse, whatever... Maar dat is een zaak voor de organisatie en de circuitverantwoordelijken.
Reply With Quote