Quote:
Originally Posted by Pascal
Alvorens te kunnen antwoorden op de vraag (titel van de topic), moet eerst maar eens gedefinieerd worden wat of wie het Belcar-publiek is. Wat mij betreft zijn een groot deel van deze groep de die-hards.
|
Dat was alleszins niet de intentie van mijn vraag. Ik denk dat er een onderscheid te maken is tussen "Jan Modaal" die zonder voorkennis naar een Belcar-koers komt kijken en inderdaad na 1 race afhaakt omdat hij er de ballen van snapt. Het is juist om dit tegen te gaan dat ik mijn "marktonderzoek" gestart ben.
Anderzijds zijn er de die-hard fans waaronder de meeste paddockers wel zullen vallen, en die uiteraard nog meer recht van spreken hebben dan de eerste categorie, maar doe da dan in de andere thread, zodat we nu eindelijk eens een beeld krijgen van wat de argeloze en nietsvermoedende toeschouwer nu eigenlijk verwacht van een Belcar-koers.
Ok, ik besef dat ik per definitie misschien wel de verkeerde doelgroep bereik door deze vraag in De Paddock te stellen, maar ik weet dat er toch ook voldoende gewone toeschouwers op De Paddock zitten die niet de ganse achtergrond kennen (getuige onze vriend Huudo).
Er is dus geen enkele reden om te beginnen schelden (wat je meteen als een eerste en laatste waarschuwing aan je adres kan beschouwen Steve); iedereen mag zijn zegje doen. Het enige wat we vragen is dat we het een beetje overzichtelijk houden. Dat heet "modereren"...