View Single Post
Old 07-09-2005, 08:40
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Autofan
@ Huudo, bij de DTM in Francorchamps waren zowat 20 000 toeschouwers, 100 000 minder dan in Hockenheim. Dat is dus duidelijk niet de oplossing

@ redje

De Belcar is voor mij het mooiste kampioenschap dat er is. Ik heb het nog nooit saai gevonden (op de 24 Uren vorig jaar na dan). Je collega kan vooraleer de race begint misschien eens in het programmaboekje kijken welke deelnemers er allemaal zijn. Het moet voor haar toch duidelijk zijn geweest dat de GTA de snelste klasse is en dat in TA en TB Toerismewagens rijden. Ik vind dat het in Belcar helemaal niet ingewikkeld is. Ik kan na een volledige Belcar race nog steeds zeggen wie er leidt in de klasse en wie algemeen op het podium komt, maar dat zal wel aan mijn grote interesse voor de Belcar zijn

Edit: sorry Sennake dat ik hier nog geantwoord heb.
Stel nu nog dat ze dat wist (heb ik niet gevraagd), jij weet dat je bij racecontrol wel tussenstanden kan krijgen en via de sms-dienst van hebbes kreeg je bij de 24 uren ook wel wat info (enkel top 5 ofzo, algemeen). Doordat ze na enige tijd niet meer wist wie waar rijdt, wordt dat al gauw saai, al is het kampioenschap op zich mss niet saai. Er is een groot verschil tussen werkelijkheid en perceptie.
De oorzaak ligt voor een deel bij de organisatie: zowel qua concept van de races als organisatie van de races.
Reply With Quote