Quote:
Originally Posted by jan
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik weet deze post niet goed te plaatsen
Ik meende begrepen te hebben dat deze thread uitsluitend over de Belcar handelt en wat het publiek wenst te zien ivm Belcar (thread weliswaar opgedeeld in breed publiek en insiders). Merkencups en andere autosportdisciplines doen hier dan ook niet meteen ter zake. Ze maken echter wel deel uit van een totaalaanbod tijdens een raceweekend, maar laat ons toch eerst even op de Belcar concentreren 
|
Als ik er even de titel op na lees meen ik daar "BELCAR PUBLIEK" te zien ...
Nu, ik zie ook dat er steeds minder en minder publiek op het circuit rondloopt tijdens de belcarweekends en ik meen mij te herinneren dat dat een aantal jaren geleden anders was!
Hoe het komt .... daar heeft iedereen zijn gedacht over!
En laten we eerlijk zijn, deze thread is opgesplitst in "leken" en "insiders".
Ik persoonlijk hecht veel meer waarde aan kritieken van "leken". Waar ik met mijn vorige post op doelde is dat de spektakelwaarde voor de leek enorm gedaald is! En hiermee doel ik op het ganse weekend waardoor de hoofdbrok nl de belcar een pak minder publieke belangstelling kent!
Dit is een opmerking die ik dikwijls hoor bij mensen die vroeger al eens naar de koers gingen en die niet bij de insiders horen!
Misschien niet de juiste thread idd, maar zeker niet irrelevant! De mensen gaan echt niet wegblijven omdat ze niet aan de nummers en klassen uitkunnen hoor!
greetz