View Single Post
Old 09-09-2005, 17:12
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Chauffeur
Alle zaken die ik hier de revue zie passeren zijn één voor één zaken die inderdaad hun steentje kunnen bijbrengen tot een verbetering van het geheel. Over 1 zaak spreken jullie echter niet, en dat is de kostprijs. ...
... Er bestaan mogelijkheden om dit alles te realiseren, maar ik vrees dat er noch de centen noch de competenten voor bestaan om zoiets in België te realiseren. Zelfs al bestaan die, ik zou wel eens willen zien wie aan dit dossier zijn vingers wil verbranden.
Hmm, niet echt heelmaal waar hé..De kosten worden wel naar voor gebracht en idd het kan allemaal niet ten kosten van de kijker/bezoeker.
Ik denk dat we met z'n alle er over eens zijn dat een verandering of aanpassing ergens nieuw leven in het geheel kan brengen. Waar we het ook over eens zijn, dit gaat geld kosten...En waar haalt de promotor/organisator/circuitbeheerder dit?? Leten we even heel naief zijn en zeggen dat dat hun probleem is. Een ding staat vast, sponsoring vinden is een hele klus. En dat telt voor grote teams, kleine, enz...

@ Maarten

In tegenstelling tot jouw visie vind ik dat je concept Belcar moet worden behouden. (zie ook eerdere posts als motivatie). Je kan wel in het concept of reglement gaan wijzigen maar de format is uniek en heeft gewoon zijn eigenheid. Hier een "gewone" sprintkoers van maken is mi helemaal de handdoek gooien.
Reply With Quote