Lawaai in de paddock waardoor je geen Vip's kan ontvangen. Daar hebben wij al lang iets op gevonden hoor. Een zeer terechte opmerking trouwens. Vip's willen eten, drinken en zaken doen op een rustige manier. Als ze even tijd hebben gaan ze eens naar een autoken kijken, maar dit is maar het excus om van huis weg te zijn. Grote bonzen zijn er wel hoor, en ze zijn zeker komen kijken naar de 24H, het enige waar ze een hekel aan hebben is dat je in zolder geen VIP kan zijn als je niet behandeld kan worden als een VIP. Als iedereen overal mag komen, wat heb je dan meer te bieden? Als ik het woord VIP gebruik heb ik het uiteraard over sponsors, zij betalen de rekeningen.
Moeilijk om sponsors te vinden: helemaal niet! Het probleem zit hem in het feit dat iedereen denkt dat ze in de schoot vallen. En als er dan als eens iemand iets leuk heeft kost de return meer dan het binnen gebrachte bedrag. Er zijn er wel enkelen die de klepel weten hangen, die draaien dan ook goed mee, de andere 5% heef gewoon zelf genoeg centen en de andere 80% vertikken om zich te laten bijstaan, maken maar boekjes en zijn de eersten om te roepen dat het slechte tijd is en dat ze geen centen vinden. Helemaal niet waar. Mensen zijn wielrennen, voetbal en tennis kotsbeu als incentive, autosport en adventure brainstormweekends staan op het verlanglijstje van vele grote bonzen. MAAR! Kom je binnen met: ik zoek sponsoring dan ga je sneller buiten dan dat je binnenkwam.
|