Ben zo niet goed in allemaal die balkjes opnieuw plaatsen dus zal zal maar zo antwoorden op je repliek.
1) Dat zal inderdaad de toekomst uitwijzen. Met wat wij doen bereik je 2 zaken: je brengt nieuwe mensen naar het circuit die je anders niet zou zien, geen autosport liefhebbers dus en ten tweede, het hoeft niet altijd van de teams te komen. Ik denk (lees denk - is daarom niet altijd juist) dat als je iedereen ruimte geeft, iedereen wel zoiets zou doen waardoor alle teams op deze manier wat budgetten kunnen verzamelen. Als je bv) je inschrijvingsgeld kan terugverdienen door Vip's uit te nodigen tijdens de 24H dan zou ik er geen probleem mee hebben moest het inschrijvingsgeld wat duurder worden. Op deze manier kan Zolder dan recupereren en zijn ze zeker voor aanvang van het seizoen over hoeveel ze kunnen beschikken en aan wat ze het kunnen spenderen. Ik heb eigenlijk nog geen teams horen klagen over het inschrijvingsgeld, voor sommige kampioenschappen is de prijs voor 1 wedstrijd datgene wat je voor een gans seizoen Belcar moet betalen.
2) Een Vip is een Vip en daarom geen autosport liefhebber. Deze mensen komen om te eten en te drinken en zullen wel eens gaan kijken naar de wagens maar dat is geen top prioriteit. Wij brengen onze Vips met elkaar in contact om zo zaken te doen, en dat gebeurd in de tent tussen pot en pint, en niet aan de draad waar je tegen elkaar niet kan zeggen. Is niet negatief bedoeld ivm die Vips, maar wel realiteit. Ook dit jaar weer hebben wij mensen gehad die buiten op de TV schermen geen wagen Live zien rijden hebben, zich toch geamuseerd hebben en terugkomen in 2006.
3) Pitwalk was ok dit jaar. Van die security mensen aan de deuren is volgens mij wel nodig hoor in de Paddock. Het zou wat zijn moest je daar niemand zetten vrees ik. Ongewild hebben wij ook moeten optreden op onze parking. Je betaald voor een stuk grond, je zet alles dicht, 's morgens kom je om te werken en wat staat er? Juist! 2 Hollanders met een campingcar. Wat de draad betreft: deze is voor de supporters, de mensen die komen om een wedstrijd te zien. Toestanden zoals in Francorchamps waar de tenten tot bijna op het circuit stonden hoeft niet. Als je zegt nog meer beperken: gaat gij betalen voor elke meter draad waar geen kat staat? Jij spreekt al over beperken en er is nog geen volk

Dan kan je beter Vips zetten ipv leeg te laten
4) Investeringen op lange termijn kosten altijd geld he Mark. Wij moeten hier niet van leven, het is onze job niet, ik doe dit gewoon liever dan sponsors zoeken, en!! ik heb gereden. Wij doen iets, steken er veel tijd in, net zoals het krantje trouwens, sometimes you win, sometimes you lose. Met enkel commentaar te geven en dingen af te breken verlies je altijd. Ik sprak hier trouwens niet over iets van ons, maar een team had iets leuks bedacht en vroeg aan zijn sponsors 2500 euro. Om zijn sponsors te overhalen dat te doen moest hij na aftrek van alle kosten 1850 euro opnieuw als return geven. Zoveel werk om dat bedrag over te houden, dan kan je beter andere zaken doen.
5) Over die kartings heb je gelijk, maar in tussentijd is het kaf van het koren gescheiden en blijven enkel de goede kartings over. In tussentijd zijn er wel een pak mensen in contact gekomen met karting, zijn deze hun hobby blijven doen en gaan deze mensen misschien door in een andere tak van de autosport. Er is een overaanbod aan events, maar in vele takken van de sport weten ze de bedrijven beter te charmeren dan in de autosport.
6) PS: Dat zal wel zijn

- je afbraakpolitiek zal ooit wel eens stoppen hoor.