Het komt er volgens mij op neer dat de Belcar een hoop amateurs zijn die hun hobby uitoefenen en de voetballers en wielrenners professionelen die elke dag de sportkatern van uw krant en het einde van het nieuws vullen. Dat zijn mannen die tot de "verbeelding" spreken. Hiervoor hebben mensen geld over. Niet vergeten dat bepaalde hypes rond bepaalde knappe topsporters (Tom Boonen, Vincent Kompany,...) ook de vrouwen hebben overhaald om mee te gaan.
Qua infrastructuur moeten sommige stadia onderdoen voor circuits hoor.

Vergis u niet, ook het voetbal heeft te lijden onder dalende toeschouwersaantallen. Mensen blijven liever thuis in hun eigen zetel de match volgen op tv, immers véél goedkoper. Volgens mij is er met het Belcarconcept op zich niet veel mis. Er is gewoon een veel ruimere keuze aan vrijetijdsbesteding met als gevolg dat de takken die al lang bestaan de negatieve gevolgen van deze versnippering ondervinden.
De Belcar aanpassen aan wat het publiek wil is onmogelijk. Iedereen wil immers bijna iets anders. Bepaalde zaken kunnen wel veranderd worden: meer transparantie zou een oplossing kunnen zijn. Toerisme en Gt's splitsen (ism BTCS) zou een oplossing kunnen zijn zodat je nog twee klasses hebt per race. Het zou de slabakkende Toerismeklasse een nieuwe boost geven denk ik.