View Single Post
Old 03-10-2005, 15:23
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
De uitslag is nog niet officieel. Deze komt er pas nadat we weten ofdat GLPK of TT Racing nu winnen in het protest.

Schandalig de SC-procedure. Er was dit maal maar één SC, YES maar... de lijdende wagen moet dan wel vertragen tot heel het veld samen is en dan komt de SC er pas op. Wat ook gebeurde. De Corvette vertraagde van 2'25'' naar 2'48". Je kan de wagens die onder de 2'48" rijden, met manier van spreken, op u twee handen tellen dus dit was ook weer een flop.

Over het protest van GLPK. Ik zou niet durven zeggen ofdat we een wagen hebben ingehaald of niet tijdens de 3de SC-procedure. Maar hier zijn echter geen beelden van. Dus het is het woord van TT Racing en dat van GLPK. TT Racing legde de klacht neer omdat we hen hebben 'ingehaald'. Bart Couwbergs wist zelf van niks.

@ Raceboy: ik was niet zeker

Mvg...

Thomaske, sorry dat ik weer moet reageren er zijn wel degelijk beelden van het voorval en een tweede punt zijn wel de tijd opnames en die zijn zeker juist. Als je de eerste ronde van SC achter een wagen hangt en de daarop volgende rondes voor deze wagen hangt tijdens dezelfde SC dan ben je die toch voorbij gestoken (of heeft Bart ne ronde stilgestaan en op dezelfde plaats proberen in te schuiven) of zie ik dit verkeerd. Bert heeft beroep aangetekend tegen de voorlopige uitslag omdat de mensen van TT-racing niet onmiddellijk na het voorval een klacht hebben neer gelegd. En pas nadien en dan zou je eventueel het feit van koers vervalsing kunnen inroepen.

Weet je wat ik het ergste aan dit voorval vindt is dat het weer is een storry rond Bertje boemboem gebeurt. Onze zogezegde pro rijder verziekt wel heel het sfeertje met dit gebeuren. Ik heb zelf de reactie gehoort van ne pro rijder(Mark) als het werkelijk is gebeurt dat ze gepasseerd zijn onder geel moeten we ons daar bij neerleggen. En heeft TT racing gelijk dat ze voor hun zaak vechten. Ook al is dit dan zeer nadelig voor ons in het kampioenschap het zij dan zo.
Reply With Quote