View Single Post
Old 03-10-2005, 16:01
Racingworld.be Racingworld.be is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by raceboy
mag ik dat zelf beslissen? Ik vond het de moeite waard.
Tuurlijk, beste Stijn, jij mag dat zelf beslissen. Ik ben de laatste om tegen democratische regels in te gaan. Maar op een forum mag een mens dus z'n eigen mening uiten. Het gebeurt natuurlijk in 99% van de gevallen verscholen... niet door de personen zelf ondertekend in hun eigen naam. Voor jou was Spa Racing Festival misschien wel het hoogtepunt uit de nationale autosportgeschiedenis, wie weet? Het weze jou gegund.

Voor anderen (o.a. ondergetekende dus) was deze PDL organisatie nog maar eens een flop van formaat. Als een bepaald medium (meerdere zelfs) gratis kaarten aanbiedt voor een (door organisatoren gezegd) hyperprofessionele meeting, en datzelfde medium stelt vast dat er wel degelijk zo'n 207 inkomkaartjes zijn afgedrukt (jawel, 1300 geïnteresseerden, maar die drukten de kaarten niet af..), dan weet ik genoeg.

Oh ja, ik hoor de kritieke klokken nu al luiden... Here we go... Ja maar... BTCS (heeft er niks mee te maken, maar dat zoeken diegenen die tot het slachtblok veroordeeld zijn dan nog zelf op...) is GRATIS... Ja hoor, beste luitjes, Afgelopen weekend was het ook GRATIS... Althans de algemene toegang, want voor de paddocks diende men 5 eurotjes bij te leggen. Overigens bood de zgn 'affiche' van vorig weekend internationaal spectakel... Ja mijn 'Kl..en'. (Kleurpotloden ) Een hoofdkussen ware wel degelijk welkom geweest. Het is al 21 jaartjes geleden dat ik me tijdens een wedstrijdweekend verloren voelde (21j geleden liet een liefje me in de kou staan, maar vind het in feite niet zo erg als het feit dat een organisatie ons achterwege laat )

Enfin, om dit te noteren, heb ik het ook maar ZELF beslist

Mvg,
Dries De Smet
Reply With Quote