View Single Post
Old 16-10-2005, 14:02
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Dat ik bij die pilotenvraag niets ging scoren, daar was ik nu ook wel bijna zeker van, maar ik had toch iets meer correcte namen verwacht Echt wel een moeilijke vraag Ik vind het dan ook freaky dat er zelfs twee in zijn geslaagd om ze allemaal corrent te benoemen!

Bij vraag 38 heb ik ook lang niets gevonden. Maar 't was wel duidelijk dat het om een uithoudingsrace ging (drie piloten), en dus veel kans een 24 uurs. Eerst dacht ik aan Zolder, vanuit het perspectief vd foto. Maar die witte geschilderde lijnen deden me toch twijfelen. Dan maar op onderzoek gegaan, naar mijn foto's vd afgelopen jaren gekeken van in de pitlane in Spa en Zolder. En op een foto van '99 in Spa zag ik dan duidelijk dezelfde geschilderde lijnen staan, met ook zo net ernaast een groeve in het asfalt.
Nu wisten we dus dat het in Spa was, en dat het een Citroën AX was, had ik ook al door Maar volledige uitslagen vinden van '87 tot '92 van Spa, dat was echt niet simpel. Dan wist ik dat er op onze zolder nog een stapel met oude autosportmagazines lag. Dus ik gisterenavond daar eens in gaan bladeren. En in een voorbeschouwing vd 24u van '90 stond een AX ingeschreven met oa de Bonhomme op. Dan via die naam eindelijk de uitslagen (of een stuk ervan?) gevonden van de jaren die ik zocht. Zelfs met enkele foto's erbij, maar niet de juiste . In '89, '91 en '93 stond er een AX op de uitslag met telkens de Bonhomme. Dan moest het die maar zijn. Welk jaar was dan een pure gok, maar omdat Princen twee keer vd drie op de wagen zat, ook maar op hem gegokt en dan nog 91 gegokt. Jammer dat het fout was, maar toch al blij dat ik nog dicht bij de oplossing zat, en toch iets juist heb

Op naar de laatste (en zware) loodjes. Daar gaat ook nog wat tijd inkruipen, en dan een verdiende winterstop Mss tijdens de winterstop eens een cursus Russisch volgen, dat blijkt toch een belangrijke taal te zijn