Vandaag enkele mooie races gezien, maar toch ook weer een hoop negatiefs meegemaakt.
Om te beginnen heeft men de allerlaatste fotospot voor niet-geaccrediteerde amateurs (aan de REA) om zeep geholpen met een nutteloos tuinhek. Moest het nu een veiligheidshek zijn zou ik het nog begrijpen, maar nu zie ik niet in wat het nut is anders dan mensen pesten. Verder vraag ik me af waarom een braadworst aan de ene kant van het circuit drie euro kost, en aan de andere kant drie en een half, waar de laatste meneer nota bene geen ajuin of hotdogs meer heeft. Nog een beetje en ik ga voor Zolder hetzelfde prinicpe moeten toepassen dan ik al een tijdje in Spa doe: alleen nog komen als de toegang gratis is en een picknick meebrengen...
De races dan: proficiat aan SRT en Sarah Bovy. Die Legends mogen er wat mij betreft volgend jaar opnieuw bij zijn. Wat was het met Koen Wauters vandaag? Een vijftal keer rondgegaan in 15' qualif van de Legends, daarin laatste ge-eindigd, nog steeds laatste in de Legends race nadat anderen rondenlang doorbrachten in de zandbak, uitgevallen in dezelfde race en als kers op de taart de AD-Porsche vernield tijdens de opwarmronde (naar ik aanneem, daar hij in het klassement zelfs niet onder opgaves staat).
|