View Single Post
Old 26-10-2005, 12:58
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Sennake
Da's beloofd Pompierke : als ik ooit ambitie koester om B...K (dan maar zeker) te worden, zal ik solliciteren om bij jou in de ploeg te komen. Kunnen we nog eens wat lachen
Elke ploeg heeft zo zijn nadeel, bij onze ploeg ben ik dat

Terug naar het onderwerp, de mogelijke veranderingen in 2006. Sommige TC'ers vrezen ervoor om geen gebruik meer te kunnen maken van de boxen. Dat is inderdaad een serieus nadeel...........maar op die manier kan de TC hopenlijk wel blijven bestaan. Je zult dus voorzieningen moeten treffen om "buiten" te kunnen werken. Dat hoeft m.i. niet veel te kosten.........een ouwe legertent is in principe al voldoende.

Bij de verplaatsing van de Belcar in 2001 naar Assen zag je heel wat teams met creatieve en goedkope oplossingen in de paddock. Maar nu zie je daar ook een strijd wie de beste, de mooiste en de duurste tent aan zijn vrahtwagen heeft hangen.

Kostenbesparing zijn goed mogelijk, kwestie van elkaar niet opjagen en tevreden zijn met hetgeen je hebt.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote