Mij lijkt die hele naamsverandering/strategie een pure marketingingeving. Immers alles laten draaien onder de vlag van Belcar. Wel, als de'n Belcar dan zo'n naamsbekendheid heeft, waarom zitten de tribunes dan niet voller - bijv. om maar iets te zeggen.
Het zal hun ook een pak werk schelen natuurlijk als je maar 7 ipv 21 weekends (don't screw me on these numbers) moet promoten. Samen sterk zullen ze wel gedacht hebben en tot op zekere hoogte volg ik die redenering zeer zeker. Maar 't zal toch niet voldoende zijn om mij naar Zolder te krijgen. Als ik de nieuwe klasse indelingen in de andere thread lees, kan ik alleen maar vast stellen dat er gewoon geen wil is in België om iets uit te bouwen dat wat grootschaliger is en dat veel logischer in elkaar steekt. (zie ook de eerdere discussies over wat een toeschouwer wil) Met als gevolg dat alles een onsamenhorig samenraapsel blijft met uitzonderingen all over the place om toch iedereen maar een plaats te geven.
Anyway, de insiders zullen het wel weer reuze vinden en wij er nog minder van snappen. Have fun zou'k zeggen.