View Single Post
Old 27-11-2005, 12:25
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Update:

De afkleving is eraf. Geen uitlopers gehad, gelukkig... Maar het is toch niet het van het hoor. Maar das normaal als je moet spuiten met de ramen er al in... Dat belooft weinig goeds voor die twee WRC-modellen van het WK...

Ook het verven van de raamrubbers is extra moeilijk op die manier. Ik ga toch mijn best doen om die ramen bij de andere modellen eruit te krijgen... Duimen maar als ik in de kerstvakantie eraan begin...

update met pics:

Een algemeen overzicht: heb nog meer uit elkaar gekregen. Duidelijk geen plasticlijm gebruikt!!

Een overzichtje van wat fout liep: Ik ben wat te overhaast geweest met het verven van deze deurklink. Gevolg: verschillende zwarte vegen op de deur. Maar als ik het goed heb, komen hier de decals over... Je ziet trouwens ook duidelijk restanten van het spuiten (wit) bij de raamrubbers en de verfproblemen bij diezelfde rubbers...

Ook aan de neus heb ik een vervelend probleem: er zitten twee vreemde gatjes in de bumper, net alsof daar twee phares moeten komen... Bovendien zijn er wat sporen van bubbels bij het spuiten. Misschien plaats ik er twee phares, maar bestaan die voor een Corolla? Anders heb ik er nog twee liggen van de Lancia Stratos. Maar daar zal werk aan zijn om die te "moderniseren".

Last edited by Loeten; 27-11-2005 at 17:21.
Reply With Quote