Quote:
Originally Posted by MFahrer
Zoals ik het nu doe dus... enkel nog es proberen polieren!
Vind het wel super zoals je "race-omstandigheden" zegt!  Ik zou graag eens door jullie ogen naar het 1/24 slotten kijken!
G.
|
Ben wel niet van plan om mijn ogen eens ne keer uit te lenen zunne!
Ik denk dat ik al redelijk aangestoken ben.

Zie een duidelijk verschil tss bouwen om te racen en bouwen om te showen. Bouwen om te racen gaat me wel liggen denk ik, omdat je bepaalde short-cuts kan nemen, waarmee je met een showmodel niet weg komt. (iets wat af en toe eens goed kan doen - super detaillers zullen me wel snappen.) Maar ook hier geldt het gezegde "if it looks right, it is right". Waarmee ik wil zeggen dat als je - zoals in dit geval - een goeie representatie hebt, die er goed uitziet in een race als de auto voorbij zoeft, het voldoende is. Terwijl je met zo'n oplossing, op een showmodel, geen schijn van kans zou maken.

Ik zal dus ook niet snel in een toestand terecht komen waarin dat het model zo perfect is gebouwd, dat je er niet meer zou durven racen. Zo ken ik een RC Stuka jachtbommerwerper die door een modelbouwer was gebouwd, maar dit op zo'n gedetailleerde manier gedaan had, dat ie er nooit heeft mee durven vliegen.