2003, New Race Festival. Voor het eerst zien we een C5R redelijk rustig rondrijden op het circuit. Prachtig ding maar de wagen laat geen onuitwisbare indruk achter bij de liefhebbers. De coureurs Selleslagh/Vannerum gaan voorzichtig aan het werk.
2004, klepper Goossens drukt eens op het gas van de C5R en iedereen staat aan de grond genageld van verbazing. De wagen is bloedje snel maar het coureurs-duo is niet homogeen (regelrechte press-release praat

) te noemen waardoor de resultaten achterblijven.
2005, SRT veegt de vloer aan met de concurrentie in de Belcar. GLPK-Carsport gaat als "privateerke" de strijd aan met Maserati, Prodrive en Aston Martin in het FIA GT. Niet zonder succes overigens.
2006? Bij aanvang van het seizoen staan zes!! P&M wagens binnen de grenzen van het koninkrijk van België. Weliswaar niet allemaal actief in België maar wel in gebruik op een of ander circuit. Er zijn dus meer P&M producten actief in België dan dat er ooit actief zijn geweest in de States.
Zouden de Corvette-fans uit de gehele wereld niet een beetje jaloers zijn?
Waar zijn ze actief in 2006? (onder voorbehoud)
SRT => C5R 005 => Belcar
SRT => C5R 007 => FFSA GT
GLPK => C5R 011 => FIA GT en/of Belcar
GLPK => C6R 001 => FIA GT
PSI => C5R 006 => FFSA GT / LMES
PSI => C6R 002 => LMES
Die wagen begint langzaam aan een legende te worden. Sterker nog, dat is hij al.........over 20 jaar zullen we met veel nostalgie aan deze tijden terugdenken
Durft iemand al te denken aan de 24 uur van Spa 2006?