Quote:
Originally Posted by commanderke
Ik dacht hier foto's te zetten van een project van mij maar bij mijn posting rules staat dat ik geen attachements mag gebruiken. hoe komt dat en wat doe je der aan ?
Greetz
|
W E L C O M E!! op het forum - hoe meer zielen hoe meer vreugd. En ja, we doen ons best om in het kader van de autosport ook een beetje aan modelbouw te doen.
Om op je vraag te antwoorden. Er zijn 2 manieren om aan het forum deel te nemen - dus niet enkel modelbouw related.
Gewone forumgebruiker.
Een eerste manier bestaat erin dat je het forum leest, reacties posts, threads start enz. als gewoon forumgebruiker. Daarmee kan je zowat alles, maar geen foto's "vasthechten" aan je post. Je kan wel foto's posten uiteraard, maar dan dien je over eigen webspace te beschikken, of fotosites te gebruiken, vanwaar je dan kan linken met het [img] commado. Dit levert de grotere plaatjes op en is misschien iets prettiger om te lezen of te doorbladeren. Grote nadeel hiervan is echter dat na verloop van tijd, je je webspace anders inricht of geen deel meer uitmaakt van die of gene fotosite, waardoor de foto's dan verdwijnen uit deze posts (het fameuze rode kruisje).
Clublid DePaddock.
Een 2de manier om deel te nemen aan het forumgebeuren, is dat je lidgeld betaalt aan de vzw DePaddock, de vereniging achter het forum. Hierdoor beschik je over een aantal voordelen, zoals die opgesomd zijn
in deze thread. Je kan dus niet alleen profiteren van een aantal leuke dingen, maar je hebt ook de mogelijkheid om foto's vast te hechten aan je berichten. Dit heeft natuurlijk als grote voordeel, dat het eigen fotografisch materiaal, dat gebruikt wordt om discussies en gesprekken te illusteren, niet verloren zal gaan. Ze staan immers op de server van DePaddock. Meer uitleg verschaffen we natuurlijk graag tijdens een van de modelbouw bijeenkomsten in Zolder. De data daarvoor kan je overigens
hier terugvinden.
Hopelijk is dit een antwoord op je vraag.