View Single Post
Old 21-02-2006, 10:04
Gulfie's Avatar
Gulfie Gulfie is offline
________

Quote:
Originally Posted by Loeten
Oei, een kind verandert je leven, zeggen ze... Maar ik vind dat je daarin niet mag overdrijven. Hier loopt een kleine van twee jaar rond. Dat manneke heeft er alleen voor gezorgd dat ik wat minder tijd voor heb, maar helemaal stoppen? NO WAY !! Heb ik zelfs niet gedaan toen ik huwde... Maar okey, ik begrijp je wel natuurlijk, want je moet ook wat tijd in je kleine steken...

Hier heb ik trouwens geluk dat ons kereltje ook al gek is op "crossauto's" en dat hij dus met veel aandacht naast me zit mee te volgen wat ik doe. Of hij komt iedere 5 minuten langs met "papa doen?"

Misschien alles wat extra hoog plaatsen of een brede tafel gebruiken waar de kleine net niet aan kan? Ik heb dat ook moeten uitvissen hoor. Maar ik heb weer een groot geluk: het is zo'n braaf manneke, die houdt zijn vigertjes thuis en raakt niks aan. Nu maar hopen dat het zo blijft. En vooral: steeds je voorzorgen nemen...

Succes met je bouwproject !!
Hoi Loeten,

het probleem is niet zozeer dat ik tijd heb moeten inboeten om wille van onze 2-jarige dochter, maar meer om wille van het plaatsgebrek. Superdetailing vraagt nogal veel plaats soms en je moet dingen kunnen laten liggen. Dus, mijn hobby kamer is nu kinderkamer, maar dat heb ik er graag voor over.
Je kan van geluk spreken dat jullie zoontje overal afblijft ... als ik mijn mini-Z koffer durf openen zit onze kadee al op mijne schoot om mee met papa te knutselen. Zalig, maar ...

In ieder geval ... blij dat er nog forums bestaan waar positief gewerkt wordt. Op de meeste andere mini-z forums is er dikwijls een slechte sfeer.

Bedankt Dominique voor je commentaar. Waarschijnlijk ben je onder de indruk van mijn eigen ontworpen chassis, de CT-03. Daar zit ook veel werk in hoor.
Reply With Quote