View Single Post
Old 02-08-2006, 10:28
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

De start liet wat langer op zich wachten... In de ardennen heb ik me vooral op de BMW geconcentreerd. De Citroën (body) kreeg enkel wat schuurbeurtjes.

Ondertussen heb ik wel al de achterbumper vastgezet en kreeg dit alles al drie laagjes primer. De spoiler achteraan kreeg ook primer en enkele laagjes TS-27.

Voor de rest weinig nieuws over dit project. Ik twijfel nog aan de decals want sommige zijn echt slecht. Ik zie wel wat het budget voor deze maand aan kan want met de voetbal... Hoewel, moet lukken. Ik doe wel de twee uitmatchen van Club (Roeselare en Anderlecht) maar ik heb toch nog wat reserve. Ik was namelijk mijn abonnement kwijt. Dat ging me dus 50 euro extra kosten om toch nog mijn thuismatchen te kunnen zien. Maar plots kwam de kleine hier met mijn abo af. Hij vond het een mooi kaartje en had het gebruikt om mee te spelen...

Decals van Renaissance en enkele zeteltjes voor de BMW en komende projecten en ook nog die Gunze, ja ik ben rond met het budget. Geen ebay-aankopen dus

Nu eerst nog uitmaken welke kleuren deze wagen nodig heeft. Het zal niet eenvoudig spuiten worden denk ik... Het rood is al duidelijk: Gloss bright red TS-49 maar het blauw... Moonlight Blue in Tamiya kleuren... HELP Scooby??

Verder heb ik nog wat ideeën zoals misschien het uitsnijden van de roosters om echt gaas te plaatsen. Ook die ruitenwissers staan me niet aan. Het is nog wat denken hierzo...

grtzzz
Reply With Quote