Terwijl ik mijn hersenen zit te pijnigen over die kabeltjes (ai ai en tis vakantie

) heb ik wel wat spuitwerk verricht. Om geen problemen te hebben, kregen die delen steeds eerst twee laagjes primer. En inderdaad, de verf p(l)akt nadien perfect aan het onderdeel.
Er was ook nog wat afplakwerk nodig om het motorgedeelte de juiste kleur te geven:
Nadat alles netjes gedroogd was (maar nog niet 100% uitgehard) deed ik toch even voorzichtig een dryfitje:
Op de laatste foto zie je dat het afplakken niet perfect gelukt is. Dat vraagt dus wat bijwerken met de hand. Hopelijk valt dat nadien niet te veel op...
Nu mag de body enkele dagen uitharden. In het weekend komen waarschijnlijk de decals erop. Daarna volgt de vernis (my first time

) en dan de rubbers. Ik kijk er al naar uit...
Maar nu het interieur en chassis. Het grootste probleem (allez, na de kabels) zijn nu de zetels. Er zit er maar eentje in. Ofwel hala ik er twee van renaissance ofwel pik ik er twee uit een andere kit (die dan later twee nieuwe zetels krijgt). Ook hier wat denkwerk...