View Single Post
  #29  
Old 02-08-2006, 23:51
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Stap voor stap gaat het vooruit, ben nog steeds tevreden over mijn werk. Het valt wel op dat het onderstel (gespoten in TS-29) zijn laklaagje verliest. Waarschijnlijk niet lang genoeg laten uitharden of te vaak "bepoteld". Later ga ik deze plaatsen moeten bijwerken.

Hieronder een foto na plaatsing van het motorblokje en de ophanging achteraan.



Daarna kwamen de kabels aan de beurt. Na heel wat gevloek en getier (de kleine dacht dat ik boos was op hem...) zijn de stukjes ijzerdraad ter plekke geraakt. Dit laat ik nu een paar uur rusten om goed uit te harden. Daarnet heb ik eentje als test vastgemaakt, de rest zal voor morgen zijn.

Hieronder een overzichtje zodat jullie kunnen meevolgen. Nadat alles vastzit, krijgen enkele onderdelen opnieuw een laagje verf. De kabels, geen idee, misschien laat ik ze zo grijs. Klein vraagje: zijn ze nu niet te dun (0,02 mm)??







Nu moeten die draden naar dat rode onderdeel. Geen eenvoudige opdracht want je moet het stuk ijzerdraad plooien, de juiste richting meegeven, afknippen op de juiste lengte en vastlijmen... Eentje is al gelukt (niet op foto nog)



Verder heb ik ook nog de voorste ophanging bevestigd. In het midden van de remschijf zie je een vreemde witte plek. ik zou niet weten wat het is. In werkelijkheid heb je daar gewoon dat gaatje. Ergens een spook of geest zeker .



In de kelder staan dan nog wat onderdelen die een laatste laagje TS-29 nodig hadden. Morgen gaan die op de body of in het interieur bevestigd worden.

Voor de zetels ga ik twee Escortzeteltjes nemen. Van de Revell kit (MK II dus). Later haal ik dan nieuwe voor die Escort.

Tot morgen !!
Reply With Quote