View Single Post
Old 03-08-2006, 22:34
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by Sennake
Maar hoe wil je de body nog deftig vernissen als een groot aantal delen van de body al in (bv) semigloss-black geschilderd zijn? Ga je dat allemaal nog eens afplakken? Dat is dubbel werk eh. Waarom doe je niet eerst het body-werk (ttz spuiten-decallen-vernissen) en daarna de detail-painting? Ook vermoed ik dat er een aantal submontages van de motor reeds aan de body vastgekleefd zitten?

Euhm, eigenlijk waren vorige foto's een dryfitje. Kan zijn dat ik dat niet vermeld had (toch wel dus ). De body is dus nog volledig los. Je hebt wel gelijk wat die verschillende onderdelen in Semi Gloss betreft. Ik heb er niet aan gedacht dat dit wel gaat blinken na het vernissen.

Van de motor hangt alles aan het chassis. De verschillende extra deeltjes die in het motorcompartiment moeten, zijn nog niet geschilderd en hangen dus nog niet vast. Op de body zit ik dus met enkele (5) kleine probleempjes. Maar doordat het met secondenlijm is, kan ik die makkelijk afhalen.

Enkel het motorcompartiment zal (waarschijnlijk) een nieuwe laag nodig hebben. Tenzij ik het Semi Gloss dan maar Gloss laat...

Bedankt voor je reactie want ik was dat even uit het oog verloren, ook al omdat het de eerste keer is. Semi Gloss mag inderdaad niet blinken... Voor de rest zit ik op goeie weg (primer - spuiten - decallen - vernissen - details)
Reply With Quote