View Single Post
Old 05-08-2006, 12:43
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Scoobyfreak heeft deze een tijdje terug gemaakt en wees me er toen op dat de wagen niks inhoudt. Ik moet hem 200% gelijk geven. Ben gisteren eens echt aan de wagen begonnen. Alle onderdelen verven om ze dan vandaag of morgen te kleven. Ewel... Als ik hier 20 onderdelen liggen heb, dan is dat veel...

Normaal kun je de body doen in de tijd dat je de rest maakt zodat je op het einde van de rit ongeveer gelijk uitkomt. Hier dus niet he. De body heeft al zijn witte basiskleur gekregen. Het afplakken voor het rood en blauw moet nog komen.

Ik heb ook beslist dat ik de decals van Renaissance erbij ga halen. Deze van Heller lijken nergens op. Wat een amateurgedoe. Toch zeker die kleurovergangen en de decals voor op het gaas... Misschien gebruik ik wel de decals van de ADAC Deutschland Rally...

Ook heb ik al de RAL 5002 gehaald. In de Supra bazar hebben ze geen Motip, maar wel Dupli Color. Nog geen 5 euro voor 400ml... Amai... Iemand trouwens ervaring met deze verf / spuitbussen? Zo zou je gaan twijfelen om in de toekomst nog Dupli Color te gebruiken. Bestaat er bvb een RAL nummer voor de witte spuitbussen TS-26 (Pure White) want ik heb daar al wat busjes van gebruikt. Hetzelfde voor de primer, misschien dat ik deze ga beginnen gebruiken... Maar dan wil ik natuurlijk ook kwaliteit he. Als die samen met de prijs naar beneden gaat, dan keer ik terug naar de handigheid van Tamiya spuitbussen.

Zo, nu wat plakken, straks decals voor de M1 (neej nog steeds niet gedaan)

En vanavond nog foto's als ik tijd heb.

grtzzz
Reply With Quote