View Single Post
Old 08-08-2006, 00:09
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Nadat ik gisteren de Renaissancedecals had gekocht in Domino (waar de eigenaar verdorie nog familie blijkt te zijn ook...) schoot ik vandaag weer in actie. Zoals Scoobyfreak opmerkte, zitten er heel weinig onderdelen in deze kit. Dus alles vliegt vooruit. Je moet opzettelijk pauze nemen of de onderdelen zouden niet droog geraken

Allez vooruit, hier een overzichtje van het geleverde werk:

Zo zag het dashboard eruit met decals van Heller: (eigenlijk zijn die nog makkelijk hanteerbaar en "plakken" ze goed, maar zoals je ziet, geen kwaliteit he)

Dit is dan met de betere Renaissancedecals:

De body werd ook reeds afgeplakt voor de verschillende lakkleuren. De witte verf zit er op en was goed uitgehard. Nu komt de rode TS-49. Alles staat na de derde laag netjes te drogen in de garage. Morgen mag de tape (TAMIYA nu) er voorzichtig af. De blauwe laag komt dan na het weekend om toch alles zo goed mogelijk te laten uitharden.

Morgen een foto van de gespoten body.

Het achterwiel werd ook weer vastgezet. Ik heb er een extra buis in geplaatst om het wat realistischer vast te maken.

De beide zetels kregen gordels op de manier die jullie al kennen. Hier waren er gordels meegegoten. Ik heb die gebruikt als extra reliëf en voor de sluitstukken. Let niet op de schuine zetel van Elena, die werd reeds recht gezet. Hij was er in gaan zitten toen de boel nog maar half vast zat...

Achteraan een extra brede baar voor de gordels aan vast te maken.

Last edited by Loeten; 08-08-2006 at 00:13.
Reply With Quote