Quote:
Originally Posted by Peter Baert

Je hebt er eerst en vooral geen flauw benul van dat ik vanwege RACE het verbod heb gekregen om zelf met een cameraploeg tijdens de 24 Uren van Francorchamps te werken. RACE heeft voor deze 24 Uren een wat merkwaardige TV-koers gevaren en ervoor gezorgd dat de 24 Uren op geen enkele Vlaamse zender live te zien waren. Op mijn vraag om dan met een eigen ploeg te komen kreeg ik een njet. Ik moest beelden kopen bij RTL. Hallo, RACE? Beelden kopen bij RTL?
|
Eindelijk iemand die dit probleem op tafel legt. Welke gevolgen gaat het TV-beleid van RACE / RACB hebben op de hoeveelheid Belgsiche deelnemers in 2007 aan deze wedstrijd?
Na jaren een flinke brok aandacht tijdens deze wedstrijd was het dit jaar op dat gebied een fiasco. Geloof dat in een redelijk laat stadium bekend werd gemaakt dat de TV-deal zeer povertjes was. Zeer zeker voor het Vlaams gedeelte. Kan me zo voorstellen dat bepaalde sponsordeals toch gebaseerd zijn op de resultaten / verwachtingen uit het verleden.
Hebben we scheve gezichten onder de sponsors? Zoja, dan hebben ze nog recht van klagen ook. Die mensen zullen volgend iets minder happig zijn om een coureur of team te steunen.
Oftewel, wederom een mooi voorbeeld hoe een organisatie (voor de zoveelste keer) zichzelf in de nesten werkt.