Quote:
Originally Posted by bluelite
Voor zover ik weet mocht je wel met een cameraploeg ter plaatse zijn, maar mocht je geen beelden uitzenden in de twee dagen na de race. En dat heb ik dan weer vernomen uit vertrouwelijke bron.
|
Als ik zeg dat ik zwart op wit het verbod heb gekregen om met een eigen cameraploeg te komen filmen en dat ik werd doorverwezen naar RTL, dan heb jij dat niet in twijfel te trekken met vertrouwelijke bronnen. Ik heb het hier in godsnaam zwart op wit op papier staan. Nu zou ik wel eens willen weten met welke vertrouwelijke bron je hier zit te bluffen. Want dat je je nu ook al met TV-materie begint te moeien, getuigt toch wel van enorm veel lef. Vooral omdat je met je post op een subtiele manier probeert om mij in diskrediet te brengen. Uit jouw post leid ik af dat ik bewust ben weggebleven van Spa. En dat hoef ik niet te pikken. De moderatoren van dit forum zouden eindelijk eens moeten ingrijpen tegen kerels als jij die proberen andermans business te beschadigen. Ik ben dat slap gelul kotsbeu. Als er plots teveel (negatieve) geruchten over teams of rijders verspreid worden, dan worden threads gesloten. In mijn geval mag het gezeik blijven duren, zowel van Heyman die met leugens komt, als van Deraemaeker. Collega's raden me dan om niet te reageren op dergelijke onnozelheden, maar ik weet ondertussen wel dat je een forum niet mag onderschatten. Niet overschatten, maar zeker niet onderschatten. Het Wilde Westen, nietwaar Mark? Ik kan dan ook niet anders dan mijn tijd verdoen met het reageren en het rechtzetten van onnozelheden van jongens die in geen 100 jaar weten waarover het gaat, maar die wel klaar staan om je rekening te maken. De rekening maken van teams, rijders, media ... terwijl ze zelf telkens met hun bek tegen de grond gaan ... Dit gelul, ik vind er echt geen beter woord voor, is een schande. En het is een schande dat het toegelaten wordt. Vrijheid van meningsuiting, Baert! Bek dicht, Baert! Iedereen zegt hij wat hij wil, Baert!
Voor de anderen op dit forum.
RACE laat overal uitschijnen dat VMMa de boel geboycot heeft. Wel, de waarheid is even anders. Als je niet tevreden bent met het contract dat je al jaren hebt goedgekeurd, maar ineens het dubbele wil van de bestaande voorwaarden, dan kan het wel eens zijn dat de andere partij niet akkoord gaat.
Wat was het resultaat?
Het resultaat was letterlijk niks. Enkel live programma's op Club RTL, analoog niet te ontvangen in Vlaanderen (ik herhaal: analoog ...). Niks op VT4, dat geen interesse heeft voor programma's waar geen 10.000 mensen naar kijken, niks op VRT, dat met een GP F1 en motorcross zat, en niks op VTM/KANAALTWEE/Jim. Ook nergens beelden in de nieuwsuitzendingen van de Vlaamse zenders.
Eurosport? Ook niks. Eurosport mocht op zondagavond in Motorsports Weekend enkel een pancarte geven met de uitslag.
Fijn voor teams als SRT, ProSpeed, First, ...