Quote:
MS zit daar deels voor iets tussen, maar ik kan hem dat moeilijk verwijten. Die mens deed gewoon zijn werk en behoorlijk goed zelfs. Maar mogelijk zag hij het ook zo, als zijn werk en als superprofessioneel probeert hij dat ongetwijfeld zo goed mogelijk te doen, maar ontbreekt er iets dat het voor hem een passie maakt en kan hij het enthousiasme die hij er mogelijk voor voelt niet overbrengen op het publiek (op z'n mecaniciens duidelijk wel).
|
dat gevoel heb ik ook al jaren (eigenlijk van in het begin) dat hij een "gemaakte" piloot is. Gemaakt door zijn manager, teambazen, de media,.... . Alles is te geregeld, te mooi afgelijnd in zijn carrière. De man kan autorijden, versta me niet verkeerd en talent moet je ook hebben. En de ongelukkige beslissingen of maneuvers die er geweest zijn waren misschien wel het gevolg van een spontaan moment of om te laten zien hij hij ook maar een mens was.
Natuurlijk als je de ideale schoonzoon speelt en er gebeurt dan iets ongewoons dan ben je de pineut en zie je heel die achterban opgang komen om de situatie recht te trekken.