Thread: Skyline KPGC-10
View Single Post
Old 02-11-2006, 01:16
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker

Vandaag weer wat verder gewerkt aan deze kit.
Ten eerste de karrosserie:
Ik kwam vandaag tot de conclusie dat er in de 2 gaten die zich in de achterste dakstijl bevinden normaal gezien een Skyline-logo moet komen. Daar deze kit een race-uitvoering is ,zaten deze logo's niet in de doos. Volgens het plan moest hier een decal overkomen. (zie rode cirkel op foto 1)

Een decal over een gat kleven,dat gaat niet, dan maar op zoek naar een andere oplossing. Daar de karrosserie al volledig gespoten is , kon ik dit gat niet meer dichtplamuren. Dan heb ik maar een stukje dunne plasticplaat genomen en met een tekenmal 2 cirkeltjes afgetekend met een iets te grote doormeter. Na deze 2 rondjes te hebben uitgeknipt, heb ik het mooi rond en op maat geschuurd. Daarna heb ik deze 2 ronde plaatjes in het gat gelijmd. Morgen of zo wordt het nog verder afgewerkt met BMF of eventueel met één of andere decal die erop past. (foto 2)

De gril zit ondertussen ook al op haar plaats evenals de pinkerglaasjes. (foto 3)
De achterlichten zijn ook gemonteerd maar moeten verder afgewerkt worden.(foto 4)
De remtrommels werden in de achterwielen gemonteerd en zodoende kregen de achterwielen hun plaats op het chassis. (foto 5)

De veerpoten staan ondertussen al gedeeltelijk in hun kleurtje maar moeten nog verder afgewerkt en gedetailleerd worden.
Tot zover deze update
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Skyline KPGC-10  60.jpg
Views:	213
Size:	35.5 KB
ID:	3170   Click image for larger version

Name:	Skyline KPGC-10  61.JPG
Views:	211
Size:	29.2 KB
ID:	3171   Click image for larger version

Name:	Skyline KPGC-10  62.JPG
Views:	208
Size:	23.4 KB
ID:	3172   Click image for larger version

Name:	Skyline KPGC-10  63.JPG
Views:	211
Size:	29.7 KB
ID:	3173   Click image for larger version

Name:	Skyline KPGC-10  64.JPG
Views:	223
Size:	24.8 KB
ID:	3174  

When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.

Last edited by Nismo; 02-11-2006 at 01:19.
Reply With Quote