View Single Post
Old 20-11-2006, 21:05
206WRC-ke's Avatar
206WRC-ke 206WRC-ke is offline
De Paddock Regular

Bedankt

Ik ben er ook tevreden over. Ik moet nog de pinkers schilderen (was dat vergeten ), de antenne plaatsen, en proberen het rooster in de voorbumper te vervangen... Had al "206" erop geschilderd toen ik op de decals zag dat het er ook in decal bij zat... Dat is natuurlijk mooier dan dat geschilderde, maar ik hoop nu maar dat ik de body nog van de onderkant krijg om een nieuw netje te installeren...

Ik heb trouwens een redelijk belangerijke fout ontdekt op de wagen die mijn Poolse contactpersoon, die me aan de decals hielp, heeft gebouwd. Ook een foutje bij het rode deel spuiten bij de voorlichten, toch als je het vergelijkt met de echte wagen. Zal het dan wel eens tonen.

Van het eindresultaat zou ik graag opnieuw foto's nemen buiten in de zon... Maar aangezien het deze week nogal vuil weer zal zijn en ik nooit thuis ben als de zon nog schijnt (donker als ik vertrek naar werk en ook al als ik terug thuis kom), en vrijdag vertrek op weekend zou het misschien wel eens pas volgende week zijn dat ik foto's heb... Maar zal mijn best doen, mss trek ik hem gewoon binnen hier, maar is niet zo mooi vindt ik... nuja

Last edited by 206WRC-ke; 20-11-2006 at 21:08.
Reply With Quote