View Single Post
Old 21-11-2006, 22:45
206WRC-ke's Avatar
206WRC-ke 206WRC-ke is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Huudo View Post
Opnieuw dan? Want de blauwe 206 is door Tracey zelf in Zweden al eens plat gereden.

Benieuwd naar het eindresultaat van deze 206.
Dat was dan in de WK Rally van Zweden zeker vorig jaar? Ik weet dat hij daar heeft deelgenomen, maar "plat gereden" is een breed begrip volgens jullie denk ik... Bij mijn weten was de 206 niet echt "plat" zu

Foto's dus nog niet meteen... Heb de wagen gisteravond terug bijna helemaal ontmanteld
Body eraf, wielen eraf (waarbij ene is afgekraakt, wel te herstellen), carterplaat af,... De carterplaat paste aan de voorkant immers niet helemaal zoals het moest. Heb de voorophanging terug (voorzichtig) afgebroken en daar zag ik dat twee pinnekes niet in hun gaatjes zaten waardoor de carterplaat niet kon op zijn juiste plaats zitten. Heb dit allemaal hersteld zoals het hoort. Heb ook het netje in de bumper vervangen en van de gelegenheid gebruik gemaakt om die witte stukjes links en rechts in de bumper in het rood te spuiten. Echt formidabel is dit niet want mijn spuitbus kon nog net een beetje eruit krijgen en was dan helemaal leeg. Ze zijn niet helemaal het zelfde rood, maar toch steekt het niet meer af zoals de witte... Nu nog terug in elkaar steken...