View Single Post
Old 08-04-2007, 19:35
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Ik heb een erg leuke GP gezien!

Viel op:
  • McLaren: waar komt die snelheid en betrouwbaarheid ineens vandaan? Ik dacht dat men in 2007 met motoren moest starten zoals ze waren op het einde van seizoen 2006? Of is dat niet zo? Echt bizar. Mercedes reed vorig jaar geen deuk in een pakje boter. In ieder geval, het gaat super daar momenteel, met beide wagens op het podium, twee races na elkaar en dan nu nog een dubbel op de koop toe. Fantastisch voor de spanning in het WK als je het mij vraagt... Er heerst daar ook een nieuw sfeertje. Ron Dennis ziet het helemaal zitten denk ik
  • Alonso: wie had verwacht dat hij na 2 races al aan de kop van het WK zou staan toen de overstap naar McLaren bekend werd? Niet veel denk ik, inclusief mezelf. Hij gaat weg bij Renault na 2 titels, dat team zakt als een pudding in elkaar. Hij komt bij de pudding McLaren die plots als een rijzende bloem terug een topteam wordt. Toch wel zeer knap en lik op stuk voor degene die aan hem twijfelden als absolute toprijder.
    Op zijn Schumachers was er ook niks aan te zien na zo'n uitputtende wedstrijd. Conditie is op-en-top blijkbaar!
  • Hamilton: wat een debutant. Van Villeneuve bij Williams geleden dat we nog zo een sterke debutant gehad hebben denk ik Eerlijk is eerlijk, hij profiteert mee van de wederopstand van McLaren, maar hij doet het toch maar mooi! Sublieme starts en een rijder met ballen, dat is wat we willen zien. Liet zich niet gek maken door de Ferrari's. Het verschil met Alonso was wel groter dan in Melbourne, maar dat was te denken.
  • Ferrari: bizar dat noch Raikkonen noch Massa konden volgen. Heeft dit iets te maken met dat bodemplaat-gedoe? In Melbourne was Ferrari duidelijk dominant, hier was McLaren aan de beurt.
  • Massa: liet zich gek maken door zijn slechte start. Inderdaad leuk dat hij het probeerde bij Hamilton, maar als Alonso of Raikkonen zo'n fout zou maken hoor je meteen dat zoiets niet kampioen waardig is... Ik vond het teleurstellend van hem. Kon met een OK-wagen noch Heidfeld noch Raikkonen met teruggeschroefde motor volgen en herstelde zich niet meer van zijn fout. Slecht begin van het seizoen voor hem, en dat met al dat gehype door de pers
  • Heidfeld bij BMW Die kerel verdient wel een overwinning dit jaar. Werkt hard, houdt zijn mond niet voor het teambeleid als het nodig is en is gehypt talent Kubica de baas. Knappe race!
  • Rosberg & Wurz lekker bezig bij Williams! Jammer dat het geen punten opleverde. Er zit potentieel in!
  • Renault: dat wordt niks dit jaar. Ik zie ze zelfs geen GP winnen. Wordt McLaren van 2006 denk ik...
  • Spyker: erbarmelijk. Niet testen en dan ook nog geen races uitrijden. Is duidelijk nefast voor eender welk team, maar vooral als beginnend team. Zeer teleurstellend en men moet zich daar dringend concentreren op eigen prestaties en de ego-voetjes op de grond zetten.

Al bij al blijkt het geen walk-over voor Ferrari te gaan worden. Benieuwd wat het volgend weekend in Bahrein wordt!
Reply With Quote