inderdaad een matige race, maar het resultaat en de stand in het WK mogen er wel zijn
TOP:
-Massa: foutje goedgemaakt, niks op aan te merken. perfecte prestatie
-Hamilton: elke keer opnieuw ! Aan de leiding van het kampioenschap, idd, not bad for a rookie ! En idd, dat is 'sweet'

-Raikkonen: Deed wat hij kon. Zet hem op pole en hij wint evengoed, dus uiteindelijk telt de kwalificatie énorm hard mee bij de McLarens en de Ferraris
-Heidfeld: zalig. vooral die vreugde bij BMW, Mario Theissen op RTL...Duidelijk de beste na McLaren en Ferrari, en opgepast McLaren, want het gat wordt gedicht !
-Trulli: Die wagen is niet vooruit te branden, maar toch sprokkelt de kerel nog punten mee. Verdomd jammer dat Jarno nooit WK-materiaal onder z'n poep geschoven kreeg. Aangaande Ralfke: Op RTL hadden ze hem een vraag gesteld of hij bij de kwalificaties sneller kon. Ralfke: Ja ik kan natuurlijk sneller, maar ik had de opdracht om in mijn wagen te blijven
FLOP:
-Mag ik Alonso hier opschrijven ? Hij heeft zich toch wel laten ringeloren door Heidfeld, en zijn kwalificatie was niet echt om over naar huis te schrijven. Dat en het feit dat Hamilton hem deze keer zowel in race als kwalificatie klopte. Geklopt door een rookie, dat heb je nooit graag !
-Renault. Slechter dan vorig seizoen, dat wisten we al. Uiteindelijk toch nog een goede race van Fisichella, dus misschien plak ik hier beter het flop-label op Kovailanen. Hij heeft geen indruk kunnen maken dit seizoensbegin en mocht ik Briatore zijn, ik gaf hem nog twee races om voluit te gaan voor ik een vervanger zoek. Heeft iemand gezien trouwens hoe makkelijk die Renaults opzij gingen bij inhaalmaneuvers ? Misschien al iets té hard gewend aan blauwe vlaggen ? Tijd om wakker te worden, jongens. Je vraagt je af waar Alonso had gestaan had hij een jaartje gebleven. Hij voelde de malaise waarschijnlijk al hangen ?
-RedBull/TorroRosso: Puike race van Coulthard, goede kwalificatie van Webber, maar betrouwbaarheid is blijkbaar wat anders. Je verwacht toch meer van RedBull. TorroRosso is huilen met de pet op.
-HondaF1: Jezus Christus, wat een schandaal. In strijd met Spyker voor flop van het jaar.
-SpykerF1: Albers. Stop er eens mee. Want dit trekt gewoon op niks. Ga terug naar DTM.
Neutraal:
-Williams: strijdvaardige Rosberg en Wurz, maar uiteindelijk aan de kant gezet door de tragere Trulli (die over z'n boardradio nog 'i haven't got the speed' riep). Wat deed Rosberg trouwens bij de start, want toch wel wat posities verloren precies ?
-SuperAguri: stap voorwaarts gezet, niks daarvan. Maar BOEM deden de Honda's. Toch wel chapeau voor Davidson, die zelfs even 6des reed
3 coureurs met 22 punten, en de 4de heeft net de race van vandaag gewonnen. De komende vier races (ongeveer) bepalen welke kaart het teambestuur zal trekken, dus Hamilton en Raikkonen, sla jullie slag !
oja: 1 maand geen F1 ? Boee.