View Single Post
Old 15-05-2007, 07:31
bart VDB bart VDB is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Dries DS View Post
Er is in de 'hitte van de strijd' inderdaad een fout geslopen in de verslaggeving. Het is Hallyday die aan de basis ligt van het ongeval en niet Schroyen. Ook van mijnentwege excuses voor deze naamsverwisseling.

Bij het zien van de TV beelden is inderdaad gebleken dat niet Schroyen, maar wel Hallyday de linkse wagen was. Ik was ervan overtuigd dat de linkse wagen werd gekatapulteerd. Dit blijkt dus niet zo te zijn en werd verkeerdelijk door mij gemeld in mijn persbericht.(Voor het bericht de wereld werd ingestuurd heb ik de veiligheidsbeelden van het circuit zelf bekeken , maar hierop was dit niet te zien) Ik kan je verzekeren dat het op dat moment allemaal zeer snel gaat. Diegenen die het ongeval ter plaatse zagen gebeuren, meldden mij dus direkt na het ongeval (terwijl we nog bij de 'wrakken stonden' ) de verkeerde naam en gaven mij ook de versie die ikzelf voor zekerheid hield. De beelden klaren dit inderdaad uit en geven aan dat ik het op dit gedeelte van mijn berichtgeving mis had. Waarvoor mijn excuses.

Bart Van den Broeck